Image Map

... bag, got to find just the kind

Time started: 23:19
Watching: Family Guy


Nu ik een fatsoenlijke camera heb, ben ik op zoek gegaan naar een fatsoenlijke cameratas. Met fatsoenlijk bedoel ik dan niet zo'n lelijk zwart ding dat er niet uit ziet en eigenlijk alleen praktisch is. Ja, goed die zijn gemaakt je camera veilig op te bergen en ze zijn in elke fotozaak te vinden. Maar ze nemen ook met zich mee dat je, heel onpraktisch, met twee tassen aan het zeulen bent.

De eerste tas die ik tegen kwam was een praktische tas die er niet al te goed uit ziet maar in elk geval in verschillende kleuren te krijgen is. En dat is al heel wat waar het om cameratassen gaat. Bovendien biedt deze tas ook plaats voor een laptop. Wederom zeer praktisch, al vraag ik me wel af of ik dan niet een hele zware (en door mijn eigen schuld) en volle tas te dragen krijg.






Dit is een tas van Tenba en is te vinden via de volgende link: www.tenba.com
En andere optie van Tenba is hun Photo Insert. Die zou je in een tas kunnen plaatsen (die wél mooi is) terwijl je fotoapparatuur wel veilig is.

Goede hoop kreeg ik toen ik de Nederlandse webwinkel Have a Rosa ontdekte.






Ik vind de foto's prachtig, maar ben persoonlijk meer geïnteresseerd in de Vespa dan in de tas. Rood is nooit één van mijn favoriete kleuren geweest (de tas is er overigens ook in andere kleuren). Daarnaast is het design mij een beetje té strak. Maar bovenal vind ik het belangrijk dat mijn cameratas een comfortabele schouderband heeft en deze lijkt me wat smal. Wel verkoopt Have a Rosa leuke Camera strap sleeves.






Vervolgens kwam ik terecht op PilgerBags.nl. Een mooi vormgegeven website met mooi vormgegeven cameratassen. Hier werd ik blij van. Twee tassen kwamen in aanmerking:









Time ended: 0:45


1 comment:

  1. Erg leuk om te lezen dat je blij werd van mijn website en cameratassen! Succes met kiezen!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...