Image Map

Gimme, gimme, gimme

Time started: 23:34 GMT

Ik schreef al eens een blog over fototassen waarin ik Pilger Bags noemde.
Samen met Melissa Milis (een zeer getalenteerde fotografe en grafisch ontwerpster) geeft ze nu een prachtige tas weg. Helaas kom ik er wat laat achter, morgen wordt de winnaar al bekend gemaakt, maar ik vermeld zowel Melissa Milis als Pilger Bags graag op mijn blog in de hoop dat zoveel mogelijk mensen met ze mogen maken (en ik kans maak op de giveaway natuurlijk, het is de groene tas waar ik notabene nog zo over aan het twijfelen was om hem te kopen).



Melissa Milis: GIVEAWAY JULI {Pilgerbags}: "- dit berichtje delen op blogger/facebook of twitter (elke deelname vermelden in je comment) - onderaan deze blog staan knopjes om dit be..."

Voor de duidelijkheid om mee te doen aan de giveaway moet je een bericht plaatsen op de blog op het volgende webadres (en dus niet op deze blog): melissamilis.blogspot.com/2011/07/giveaway-juli-pilgerbags.html


Time ended: 23:51 GMT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...