Image Map

Best of British Nº 1: Bath Cream

Time started: 11.31
Watching: Sam Sam


Vandaag schrijf ik de eerste van een serie posts die ik Best of British noem. Anglofiel als ik ben zijn er een heleboel producten, etenswaren en (web)winkels waar ik dol op ben die ik tegen kwam of hun oorsprong kennen in Engeland.




Sinds ik jaren geleden een aantal maanden studeerde aan het Conservatorium van Bath douche ik mij met Engelse Bath Cream. Meestal van het huismerk van Sainsbury's of Tesco's, soms van het huismerk van de Waitrose of de Boots. Maar altijd met amandel en/of kokos geur. Dit keer was mijn douchegel (strikt genomen in het badschuim maar who cares) op voor ik weer nieuwe had kunnen halen in Engeland (eigenlijk is dat niet eens de reden, maar de regelgeving dat je niet meer 200ml vloeistof in je handbagage mee mag nemen als je vliegt). Vandaar dat ik ditmaal via de Nederlandse Boots webshop nieuwe kocht. Voor 500ml betaal je slechts €1,95.


Time ended: 11.47

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...