Image Map

His bow tie is really a camera

Time started: 22.20
Watching: Two and a half man


Na maanden zoeken heb ik een telefoon hoesje gevonden dat aan (bijna) al mijn eisen voldoet en dat ik bovendien wel mooi vind. Toen ik mijn nieuwe telefoon binnen kreeg kocht ik namelijk het hoedje dat ik om mijn iPhone 3S had maar dan voor het 4S model. Helaas was dat hoedje niet zo fijn aangezien je je telefoon via de zijkant (i.p.v. de bovenkant) het hoesje ingeschoven moest worden. Al na een paar maanden gleed mijn iPhone regelmatig uit zijn hoes en dat maakte de kans op het beschadigd raken van mijn telefoon alleen maar groter, dus tijd voor vervangen. Ik wilde een hoes van leer, die volledig om mijn iPhone sluit, die vanaf de bovenkant moet worden geplaatst en waarin ik wel nog mijn camera gewoon kon gebruiken zonder hem uit de hoes te hoeven halen.

De keuze viel uiteindelijk op een Ted Baker hoesje dat Ted Baker maakte in samenwerking met Proporta. Ik zag twee hoesjes die ik beide mooi vond (ook al waren ze eigenlijk ontworpen met mannelijke klanten in gedachte). Nou ja, ik vond de buitenkant van de linker mooi en ik vond de binnenkant van de rechter mooi. De buitenkant van de rechter en de binnenkant van de linker jammer genoeg niet zo. Toen ik ook nog is in een review zag dat de hoedjes net niet goed passen (je mist net een onderste randje van je scherm of het hoesje bedekt net een stukje van je camera) wist ik dat dit hoesje hem niet ging worden.







Totdat mijn oog viel op een vrouwelijk Ted Baker hoesje. Geen plaats voor pasjes maar daarvoor in de plaats een spiegeltje. Daar zat ik niet echt op te wachten maar het zag er wel schattig uit dus toch maar besteld in de hoop dat dit hoesje wel goed past. En gelukkig past hij perfect. Het enige dat ik aan het hoesje vind missen is een extra flapje zodat hij ook goed dicht blijft zitten. De magneet die het hoesje nu dicht moet houden lijkt namelijk niet sterk genoeg om de flap altijd op de goede plaats te houden. Verder is het een mooi (kunst) leren hoesje met strikjes reliëf. Aan de binnenkant is het hoesje voorzien van Ted Baker's poppies lining.


Mirror, Mirror on my phone, let me hear your ringing tone?


Time ended: 00.20
Listening: Lady Linn - Shopping

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...