Image Map

I'm not getting married today

Time started: 14.11
Watching: Friends


Op zoek naar foto's voor een nieuw menu op mijn blog viel me een aantal bruiloftsfoto's op uit mijn fotoverzameling.


Jaren '30 bruidspaar?
Hoe wel de achterkant wil beweren dat het om een bruidspaar gaat,
vraag ik me dat af aangezien sluier, corsage en boeket ontbreken.
Ook het koppel achter het paar doet vermoeden dat het eerder om een
feestje of een andere plechtigheid gaat.


Een bruid in het zwart in de jaren '50

Een bruiloft op 1 april 1939. Achterop de foto staat: "Die Brautmutter mit Söhnen und Töchtern"
Wanneer je de foto vergroot is te zien dat de tweede man van rechts een Nazi uniform draagt.


Bruiloft op 18 mei 1956
Op de achterkant staat "Zur Kirche"

Een jaren '60 bruidspaar dat trouwt in Amersfoort.


Op de achterkant van de foto staat alleen de naam "Lies" geschreven.


Time ended: 14.35
Watching: Friends

1 comment:

  1. Leuk zo'n verzameling! En jaikes, dat nazi-uniform!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...