Image Map

Sunday in the Park

Time started: 23.35




Vanavond was ik bij de Parade in het Westbroekpark in Den Haag. Ik had me verheugd op de voorstelling van Ellen ten Damme en Sven Ratzke. Helaas stond die voorstelling vandaag niet te op het programma. Desalniettemin hebben we genoten van heerlijk eten, cocktails en een optreden van Sammi & the Highwaymen (oftewel Ricky Koole, Leo Blokhuis en drie muzikanten).






Bij aankomt begonnen we bij Juicy Sisters met witte sangria met prosecco. Gevolgd door een heerlijke maaltijd bij mobiel restaurant Lust. We kozen voor 'ravioli gevuld met pompoen en ricotta met parmazaan, pompoenzitten en pompoenpitolie' en 'spagetti met mosselen, peppertjes, knoflook, witte wijn en peterselie'. Toe namen we de chocolade ganache en de tiramisu.




Sammi & the Highwaymen traden op naast Lust en dus konden we van het optreden genieten terwijl we zaten te eten.





Na het eten schoven we nogmaals aan bij Juicy Sisters voor een Grand Ginger (Ginger ale met Grand Marnier) en een ananas Lassie (beide lekker maar minder geslaagd dan de witte sangria met prosecco).
Tot slot kan ik het Indiase kruiden gember ijs van Salon de Coupe aanraden. Voor we vertrokken nam ik daar een bolletje van in combinatie met banaan cocos ijs. 



Juicy Sisters




'De Fontijn' een bar waarvan het dak ook een fontein is.


De Parade komt dit jaar nog naar Utrecht (van 20 juli t/m 5 augustus) en Amsterdam (10 t/m 26 augustus).


Time ended: 00.56
Watching: Ugly Betty


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...