Image Map

New Lay-out

Thursday, 30 May 2013



The last two days you might have seen some changes in the lay-out. I wanted the blog to look more organized and that is way I changed the lay-out. Although I am finished with it I would like to get rid of the ugly blue lines that appear if you click on something in the menu or one of the social media icons. If anyone knows how to get rid of those please let me know. Also, if you miss something or think something used to be better than it is now, let me know. 


 photo Schermafbeelding2013-05-30om155633_zps4c795bf5.png





~~~



Nederlands: De laatste twee dagen kan je gemerkt hebben dat er veranderingen waren in de lay-out. Ik wou graag dat de blog er wat georganiseerder uit ging zien, vandaar de veranderingen. Hoewel de lay-out verandering nu zo goed als klaar is, zou ik wel nog graag de blauwe lijntjes (die je ziet als je ergens op klikt in het menu of 1 van de social icons) weg willen hebben. Mocht iemand weten ik die kan veranderen dan hoor ik het graag. Ook als er iets anders is waarvan je denkt: "dat noem ik niet echt een verbetering", dan hoor ik het graag. 



2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...