Image Map

Shop my closet

Monday, July 8th, 2013


Shop my closet - Green, Silver & Blue


Female readers with size L (40), XL (42 or 44) or XXL (46) please continue reading. All other readers, sorry this post won't be interesting to you at all. Because I'm selling a lot of my clothes (including a lot of never worn, new clothing). Lots of dresses, a couple of tops and some skirts.
On marktplaats I put lots of clothes that I want to sell. Some brands I'm selling are: Steps, H&M, BHLDN, Didi, Mango, Bon'a parte, Asos and Noa NoaYou can find my on sale wardrobe here. And yes, the fabrics in the photos are of the cloths I am selling. The descriptions are in Dutch but if you don't read Dutch please drop me an e-mail and I'll tell you anything you want to know. I'm also selling several English books I used for my bachelor in Theatre Studies and Musicology. 


Shop my closet - Color



~~~

Dutch: Vrouwelijke lezeressen met maat 40, 42, 44 of 46 opgelet. Alle ander lezers vinden deze post waarschijnlijk niet zo boeiend. Ik verkoop een deel van mijn kleding (o.a. nog nooit gedragen, nieuwe kleding). Heel veel jurkjes, wat shirts en een paar rokjes. Merken die ik verkoop zijn: Steps, H&M, BHLDN, Didi, Mango, Bon'a parte, Asos en Noa Noa. En de detailfoto's zijn inderdaad van de kleding die ik verkoop. Naast kleding verkoop ik ook een heel aantal Engelstalige Theaterwetenschappelijk en Muziekwetenschappelijke boeken, die ik had aangeschaft voor mijn bachelor. Mijn advertenties staan op marktplaats, je vindt ze hier


Shop my closet - Black & Blue


Edit: Even more stuff coming up in the next couple of days! Er komt zelfs nog meer kleding bij in de komende dagen.


Shop my Closet - Pink & White



2 comments:

  1. Wauw er staat genoeg op :D! Ik ga even een kijkje nemen!

    liefs Rosie

    ReplyDelete
  2. Zo, er staat genoeg op! Haha.
    Helaas is het niet mijn maat en heb ik geen geld..!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...